נעים להכיר

תשכחו מכל מה שאתם יודעים על מועדוני כושר ותנו ל-Gmax להפתיע אתכם.
מועדון Gmax הינו המועדון כושר הראשון שנפתח באזור מודיעין, המועדון נפתח בשנת 2001 ומאז מהווה את הסמכות המובילה בישראל בשירותים כוללים לתחום אורח החיים הבריא והמאוזן תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות, מקצועיות ושירות. בזכות המתקנים המתקדמים והמגוונים והאיכות האנושית פועל Gmax לשיפור ושדרוג איכות חייהם של לקוחות המועדון ולעיצוב חייהם באופן בריא ומאוזן.
מטרתנו ב- Gmax היא ליצור בקרב לקוחות המועדון אנרגיה אין סופית בגוף ובנפש ולהעניק להם חיוניות לחיים מושלמים עם המשפחה, בעבודה, בשעות הפנאי, מדי יום ולמשך כל חייהם.
המועדון שם דגש על יצירת אורח חיים בריא תוך כדי הנאה והצלחה בפעילות המותאמת אישית בצורה המקצועית ביותר. לפיכך, המועדון מפנה דגש על הבנה ויישום תהליך ארוך טווח של התנהלות בריאה תוך כדי ביצוע פעילות גופנית המותאמת לצרכים האמיתיים והמיועדת לשפר את היכולת הפונקציונאלית של כל לקוח.
המועדון שואף להעניק ללקוחות את אווירת השלמות הייחודית במועדון מרווח בעל מגוון האופציות הקיימות היום בישראל בכל תחומי איכות חיים והכושר. בזכות המכשור המודרני, השירות והיחס החם ואנשי המקצוע בעלי הידע הגדול ביותר בתחומי אורח החיים הבריא,Gmax מזמין את לקוחותיו לגלות עולם חדש ומרגש, בו יוכלו לעצב מחדש את חייהם להרגיש טוב עם עצמם ועם גופם ולא פחות חשוב, ליהנות מהדרך!
בברכה מקרב לב ,
שחר ואקנין
מנכ"ל/בעלים

צוות ההנהלה

שירה דוד

מנהלת שירות לקוחות

ותק במועדון : שנה

התמחות : חיטוב, עיצוב גוף

שחר ואקנין

מייסד, בעלים שותף ומנהל

ותק במועדון : 20 שנים

התמחות : פיתוח גוף

נתי נוישטיין

בעלים שותף ומנהל

ותק במועדון : 10 שנים

התמחות : פיתוח גוף, אומנויות לחימה, גמישות

יש לנו את המועדון הכי מפואר, הציוד הכי חדיש, החוגים הכי מגוונים והמדריכים הכי מקצועיים בעיר
בואו להתאמן במועדון כושר באווירה נעימה ומשפחתית
הירשמו עכשיו - בג'ימקס תגיעו לתוצאות ותיהנו מהדרך

הצטרפו למשפחת ג'ימקס עוד היום

תכניות המנויים שלנו צור קשר

עקרונות ג'ימקס לאימון אפקטיבי

אימוני התנגדות ניתן לבצע בהמון דרכים

התנגדות של משקל גוף, משקולות חופשיות, מכונות אימון, גומיות ועוד

 החשיבות של אימון התנגדות אינו מסתכם רק בפיתוח גוף ובניית שרירים למראה אסתטי ויש לו יתרונות רבים

מסייע בשיפור כוח מתפרץ

מסייע לשמור על צפיפות עצם, דבר חשוב במיוחד למתאמנים בגיל השלישי ובפרט לנשים שנוטות יותר לסבול ממצב של דלדול עצם

שימור ושיפור כוח לביצוע פעולות פונקציונאליות

שריפת קלוריות

לסיכום, אימון התנגדות חשוב לכל האוכלוסיות, גם למבוגרים, גם לאנשים בעלי משקל עודף שרוצים להתחטב וגם לאלו שמטרתם לבנות גוף שרירי מטעמי אסתטיקה

אצלנו בג'ימקס תמצאו מתחם משקולות מפואר לצד המכונות המתקדמות ביותר בשוק, מתחם קרוספיט לעבודה במשקל גוף, חוגים מאתגרים והכי חשוב צוות מקצועי שידע ללוות אתכם בהתאם למטרה שלכם עד לתוצאות

  • תזונה בריאה

    כולנו כבר יודעים שקוביות בבטן עושים במטבח ולא בחדר הכושר, אך עלינו להבין שגם הבריאות שלנו מושפעת מאוד מהאוכל שאנו מכניסים לגוף. תזונה בריאה ומותאמת היא קריטית להצלחה לכל מטרה שהצבתם לעצמכם בחדר הכושר

  • מוטיבציה

    כל תהליך בחדר הכושר, חיטוב, הגדלת נפח שריר, כושר אירובי, שיפור מדדים ועוד לוקח זמן. הישארו חדורי מטרה, זכרו שמדובר בתהליך ארוך ומחוייבות לתהליך היא המפתח להצלחה

  • מתחו את הגבולות

    צעידה במקום לא מובילה לשום מקום. השיפור יגיע רק כשנהיה מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלנו. הרשו לעצמכם להזיע, להתאמץ, לנסות לעשות יותר מאימון לאימון. בהתקדמות הדרגתית ומבוקרת לאורך זמן נוכל לראות ולהרגיש בשינוי ובשיפור

  • התאוששות

    :בכל מה שקשור בבניית שריר אנו מתייחסים ל2 תהליכים

    .תהליך אנאבולי - תהליך של בנייה ותהליך קטבולי - תהליך של פירוק

    אימון הוא תהליך קטבולי, במהלך האימון אנו יוצרים נזק לרקמות השריר ובזמן המנוחה הגוף יבנה מחדש את הרקמות בצורה טובה יותר כדי להתאים את עצמו לעמוס הנדרש ממנו לכן, זמן המנוחה וההתאוששות הוא קריטי. ללא זמן מנוחה מתאים, האימונים עשויים להיות לא אפקטיביים ואף עלולים להגביר סיכון לפציעה

פעילות אירובית היא פעילות בה הגוף מייצר אנרגיה בנוכחות חמצן

אימון אירובי מתייחס לאימון המתבצע לאורך זמן, כמו הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים ועוד

כיוון שהאנרגיה לפעילויות אלו תלויה בצריכת חמצן, האימון האירובי עובד ומשפר את מנגנון הנשימה שלנו הכולל את הלב, הריאות וזרימת הדם

במהלך היומיום שלנו, הגוף עובד באופן אירובי (גם אם אנחנו לא בדופק גבוה) ולכן החשיבות לשיפור הכושר האירובי שלנו היא עצומה

בג'ימקס תמצאו מסילות (הליכונים) ואליפטיקלים מתקדמים וחוגי סטודיו מאתגרים ומהנים לשיפור הכושר האירובי והאנאירובי שיסייעו בחיזוק מערכת הלב-ריאה, יתרמו לשריפת קלוריות ויעזרו לכם לשפר את הבריאות והתפקוד היומיומי

  • תזונה בריאה

    כולנו כבר יודעים שקוביות בבטן עושים במטבח ולא בחדר הכושר, אך עלינו להבין שגם הבריאות שלנו מושפעת מאוד מהאוכל שאנו מכניסים לגוף. תזונה בריאה ומותאמת היא קריטית להצלחה לכל מטרה שהצבתם לעצמכם בחדר הכושר

  • מוטיבציה

    כל תהליך בחדר הכושר, חיטוב, הגדלת נפח שריר, כושר אירובי, שיפור מדדים ועוד לוקח זמן. הישארו חדורי מטרה, זכרו שמדובר בתהליך ארוך ומחוייבות לתהליך היא המפתח להצלחה

  • מתחו את הגבולות

    צעידה במקום לא מובילה לשום מקום. השיפור יגיע רק כשנהיה מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלנו. הרשו לעצמכם להזיע, להתאמץ, לנסות לעשות יותר מאימון לאימון. בהתקדמות הדרגתית ומבוקרת לאורך זמן נוכל לראות ולהרגיש בשינוי ובשיפור

  • התאוששות

    :בכל מה שקשור בבניית שריר אנו מתייחסים ל2 תהליכים

    .תהליך אנאבולי - תהליך של בנייה ותהליך קטבולי - תהליך של פירוק

    אימון הוא תהליך קטבולי, במהלך האימון אנו יוצרים נזק לרקמות השריר ובזמן המנוחה הגוף יבנה מחדש את הרקמות בצורה טובה יותר כדי להתאים את עצמו לעמוס הנדרש ממנו לכן, זמן המנוחה וההתאוששות הוא קריטי. ללא זמן מנוחה מתאים, האימונים עשויים להיות לא אפקטיביים ואף עלולים להגביר סיכון לפציעה

החלק המשמעותי ביותר בתהליך חיטוב הגוף ושיפור הבריאות הוא התזונה

כדי להגיע לחיטוב (מצב בו יש לנו מסת שריר גבוהה ביחס למסת השומן) עלינו להית במצב של גירעון קלורי. כלומר, עלינו לצרוך פחות קלוריות ממה שאנו שורפים במהלך היום.

כמו-כן, על מנת לשמור על הבריאות עלינו לדעת מהם המזונות המומלצים עבורנו לפי המטרה שהגדרנו ומאילו מזונות עדיף להימנע

בג'ימקס, אנו מציעים חוג שבועי עם תזונאית קלינית מוסמכת בו תוכלו לבצע שקילה ולקבל מידע מקצועי ואיכותי שיעזור לכם לבל החלטות נכונות ולהתאים את התזונה למטרות שלכם.

החוג פתוח ומומלץ לכל המנויים, הבנה ויישום של עקרונות תזונה יביא אתכם לתוצאות טובות יותר בזמן קצר יותר

  • תזונה בריאה

    כולנו כבר יודעים שקוביות בבטן עושים במטבח ולא בחדר הכושר, אך עלינו להבין שגם הבריאות שלנו מושפעת מאוד מהאוכל שאנו מכניסים לגוף. תזונה בריאה ומותאמת היא קריטית להצלחה לכל מטרה שהצבתם לעצמכם בחדר הכושר

  • מוטיבציה

    כל תהליך בחדר הכושר, חיטוב, הגדלת נפח שריר, כושר אירובי, שיפור מדדים ועוד לוקח זמן. הישארו חדורי מטרה, זכרו שמדובר בתהליך ארוך ומחוייבות לתהליך היא המפתח להצלחה

  • מתחו את הגבולות

    צעידה במקום לא מובילה לשום מקום. השיפור יגיע רק כשנהיה מוכנים לצאת מאזור הנוחות שלנו. הרשו לעצמכם להזיע, להתאמץ, לנסות לעשות יותר מאימון לאימון. בהתקדמות הדרגתית ומבוקרת לאורך זמן נוכל לראות ולהרגיש בשינוי ובשיפור

  • התאוששות

    :בכל מה שקשור בבניית שריר אנו מתייחסים ל2 תהליכים

    .תהליך אנאבולי - תהליך של בנייה ותהליך קטבולי - תהליך של פירוק

    אימון הוא תהליך קטבולי, במהלך האימון אנו יוצרים נזק לרקמות השריר ובזמן המנוחה הגוף יבנה מחדש את הרקמות בצורה טובה יותר כדי להתאים את עצמו לעמוס הנדרש ממנו לכן, זמן המנוחה וההתאוששות הוא קריטי. ללא זמן מנוחה מתאים, האימונים עשויים להיות לא אפקטיביים ואף עלולים להגביר סיכון לפציעה

חדר כושר מקצועי ששם בראש ובראשונה את המתאמן ומטרותיו בראש. שחר הבעלים משקיע במקום ובמתקניו והכל בכדי לתת חווית אימון ברמה הכי גבוהה שקיימת. מתקנים, חוגים, ברזלים ולא פחות חשוב מקלחת ושירותים מדהימים. אם יש מקום שכדאי להתאמן במודיעין זה שם
מועדון כושר מושלם. מתחם קרוספיט מדהים וחוגים הכי שווים
חדר כושר איכותי, ציוד טוב, אזור משקולות מרווח, מאמנים מקצועיים, מכוונים לתוצאות ומצליחים בגדול
אבשלום גלילימתאמן במועדון
מיכל אשכנזימתאמנת במועדון
אלכסנדר רוזנובמפתח גוף, מתאמן במועדון
× צ'אט עם נציג