3
Steps

הקפידו על שגרה פעילה
הקפידו על שגרה פעילה

Muscle Group:

Categories:

,

Equipment:

משקולות, רצועות התנגדות, גומיות

.אורח חיים פעיל תורם לבריאות, עשוי להפחית סיכון למנוע מחלות ולשפר את התפקוד היומיומי, כמו-כן, שמירה על שגרה פעילה תעזור לנו לשרוף יותר קלוריות במהלך היום ובכך תסייע בשמירה על משקל תקין ותעזור לנו בתהליך החיטוב ותשמור אותנו עירניים ורעננים יותר במהלך היום

איך עושים את זה

נסו לשלב יותר צעדים במהלך היום, חנו את הרכב מעט יותר רחוק מהיעד שלכם וצעדו אליו, העדיפו להשתמש במדרגות ולא במעלית כשניתן, שימו לכם תזכורת בכל שעה לקום מהכיסא בעבודה ועשו סיבוב קצר ברגל.
אימוני התנגדות אינם חשובים רק למפתחי גוף, האימונים יעזרו לנו לחזק את השרירים ולהיות יותר פונקציונאליים, כמו-כן, אימוני התנגדות מסייעים בחיזוק צפיפות העצמות שנוטות להיפגע ככל שמתבגרים. בנוסף, אימוני הכוח מסייעים גם הם בשריפת קלוריות, הן במהלך האימון והן לאחריו וככל שנתחזק השרירים שלנו ישרפו יותר קלוריות גם בזמן מנוחה
עקבו אחר מספר הצעדים, האימונים, המדרגות שטיפסתם ונסו לשבור את השיא של עצמכם, יצר התחרותיות שלנו כבני אדם יכול לדחוף אותנו קדימה ולשפר את  קצב ההתקדמות בצורה ניכרת. תוכלו גם להתחרות מול חבריכם או בני המשפחה ובכך לשפר את הישגיכם בצורה מהנה

Photo Gallery

× צ'אט עם נציג